2009.08.22. Kunmadaras
Kicsit későn értünk ki, 11 körül, úgyhogy gyors kerékcsere, tankolás után 1-et tudtam csak menni, elsőre 12.2@19x-el ... ezzel meg is volt már az alaphangulat, ráadásul még a ringes programmal mentem.
Azután előző este írott csodát beraktam, gondoltam még nézek egy próbaindítást, hogy minden OK- vagy sem, autó beindul, hibakód nincs, csak egy tompa csörrenés... gyorsan leállítom, nézem mi történt, hát a szíjtárcsa a földön az autó alatt :S ... ÉK eltűnt.
Mentem Erbacher-ékhez pont szemben voltak, hogy segítsenek már ki egy ékkel, de mivel nem volt nekik, így egy kis gyártás következett, a norvégok sátorában (Erbacherék mellett
)
Autó összerak, akkorra kezdődött is már a második autós menet.
Két-három kört mentem, abból az egyikkel sikerült egy 11.9x@199,8 (talán)-al... A másikban megcsúszott a kuplung :S (1-2-3 állandó 8000 rpm... :S ) utánna már csak 12 közepe...
Halleluja.
Mindent átnéztünk, úgy nézett ki, hogy a rögtönzött ék is bevált, semmi gond.
Kategóriámban egyedül voltam, még mentem, de nem javítottam.
Az időm pont elég volt a Superfinal 5. helyére, szóval a 4. Gyetvai féle turbós-bmwmotoros kispolákkal mentem, mákom volt, mert ő se volt a csúcson, én sem, és reakcióidővel (végre ) sikerült győznöm 12,4 vs 12,3 vagy valami hasonló.
Következő ellenfél Sanya
Ott is sikerült egy tűrhetőt rajtolni, sőt még kb. 100-120méterig vezettem is aztán elhúzott a fenébe
ellenben ez a kis lehetőség (és a hűvösebb levegő) összehozta az aznapi legjobbat : 11.805 @ 199.68
A pálya nagyon jó volt, bár a 60 lábam még 1.96-nál nem volt jobb egyszer sem :S
Összességében ilyen pályát mindenhova, egy picit gyorsabb döntőztetéssel...
Kunmadaras... ÚJ rekord: 11.80@199.68km/h
2009.08.23. 12:37 Importtuning.hu
Szólj hozzá!
Címkék: turbó civic drag d15b2
A bejegyzés trackback címe:
https://importtuning.blog.hu/api/trackback/id/tr491332505
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.